Werkzaamheden spoortunnel Delft

Voor alle dingen die te maken hebben met OV in de regio Haaglanden

Re: Werkzaamheden spoortunnel Delft

Berichtdoor Charles » 28 jul 2017 13:10

OVinDelft schreef:Lijn 19 eindigt nog steeds bij de Nieuwe Plantage (= watertoren) ja, alhoewel hij in december eindelijk weer door moet gaan rijden naar station Delft.
is het eigenlijk wel aan te bevelen om daar uit te stappen en vanaf daar langs het tracé van tram 1 richting het zuiden te lopen.
Ah, da's duidelijk. Er is dus niets veranderd aan lijn 19.
Ik heb keuze uit twee ov-reisroutes om in Delft te geraken. Als op-eigen-kracht-fietser (langs de Vliet) is natuurlijk ook een optie :)
Met bus 24 naar halte Spui/Centrum en daar overstappen op tram 1 naar Delft.
Met tram 6 naar halte Leidsenhage, daar overstappen op tram 2 naar halte Antoniushove en daar overstappen op tram 19 naar Delft. In deze optie is de rit met tram 19 van beginhalte t/m eindhalte. En dan lopen naar het NS-station Delft.

Nu nog een hiervoor geschikte dag kiezen.
Avatar gebruiker
Charles
 
Berichten: 874
Geregistreerd: 17 jan 2010 18:59
Woonplaats: Brabant

Re: Werkzaamheden spoortunnel Delft

Berichtdoor Ype » 28 jul 2017 14:22

Misschien eerst eens even op het internet of bij elke halte in Mariahoeve de lijnennetkaart van de HTM bestuderen voordat je op stap gaat? Route 2 is mogelijk, maar het kan veel handiger (tip: lijn 19 komt ook langs Leidsenhage).
Ype
 
Berichten: 35
Geregistreerd: 22 jan 2010 21:52

Re: Werkzaamheden spoortunnel Delft

Berichtdoor iljitsch » 29 jul 2017 08:24

Is de trein niet een stuk sneller?
iljitsch
 
Berichten: 1745
Geregistreerd: 27 mei 2014 16:22
Woonplaats: Den Haag

Re: Werkzaamheden spoortunnel Delft

Berichtdoor Charles » 29 jul 2017 20:04

Nee.
Ik kan wel op NS-station Den Haag - Mariahoeve instappen, maar dan dien ik op LvNOI over te stappen op de trein naar Delft. Een snelle overstap die zelden lukt wegens de zeer krappe tijd die je daarvoor hebt.
Dus dan is het daar een half uurtje wachten of doorreizen naar Den Haag Centraal.
Avatar gebruiker
Charles
 
Berichten: 874
Geregistreerd: 17 jan 2010 18:59
Woonplaats: Brabant

Vorige

Keer terug naar OV-Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten