Regio Haaglanden jaardienst 2022

Voor alle dingen die te maken hebben met OV in de regio Haaglanden

Re: Regio Haaglanden jaardienst 2022

Berichtdoor buschauffeur » 14 jan 2022 08:14

Ook een uiterst vreemde opheffing is de halte Copernicusplein van tram 12.
Ten eerste was dit natuurlijk een overstaphalte op bus 21, hoewel ik niet weet hoeveel mensen dat daadwerkelijk deden.
Maar het meest vreemde is wel dat de tram bij die (voormalige) halte moet wachten voor de aanvraag van wit licht. Wat hier mee gewonnen wordt is mij een volslagen raadsel.
buschauffeur
 
Berichten: 293
Geregistreerd: 02 sep 2016 15:49

Re: Regio Haaglanden jaardienst 2022

Berichtdoor xCookiesolax » 14 jan 2022 10:47

buschauffeur schreef:Ook een uiterst vreemde opheffing is de halte Copernicusplein van tram 12.
Ten eerste was dit natuurlijk een overstaphalte op bus 21, hoewel ik niet weet hoeveel mensen dat daadwerkelijk deden.
Maar het meest vreemde is wel dat de tram bij die (voormalige) halte moet wachten voor de aanvraag van wit licht. Wat hier mee gewonnen wordt is mij een volslagen raadsel.

De VRI is hoogstwaarschijnlijk nog niet aangepast. Geen idee of dit een kwestie is van een software update of dat er een detectielus verlegd moet worden (en dus opengebroken tramrails).
xCookiesolax
 
Berichten: 445
Geregistreerd: 09 jan 2014 21:27

Re: Regio Haaglanden jaardienst 2022

Berichtdoor Edwin » 14 jan 2022 11:15

buschauffeur schreef:Ook een uiterst vreemde opheffing is de halte Copernicusplein van tram 12.
Ten eerste was dit natuurlijk een overstaphalte op bus 21, hoewel ik niet weet hoeveel mensen dat daadwerkelijk deden.
Maar het meest vreemde is wel dat de tram bij die (voormalige) halte moet wachten voor de aanvraag van wit licht. Wat hier mee gewonnen wordt is mij een volslagen raadsel.


Hetzelfde bij Halte Broekpolder van lijn 15.
Edwin
 
Berichten: 97
Geregistreerd: 02 sep 2013 16:00

Re: Regio Haaglanden jaardienst 2022

Berichtdoor willem » 15 jan 2022 17:57

Het opheffen van haltes is inmiddels een dingetje op zich geworden. Zonder dat gekeken wordt naar de reële tijdwinst.
Avatar gebruiker
willem
 
Berichten: 980
Geregistreerd: 06 jun 2010 09:20
Woonplaats: Delft

Vorige

Keer terug naar OV-Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten