Pagina 1 van 1

Bereikbaarheid klantenservice.

BerichtGeplaatst: 28 nov 2012 02:20
door Zoef de Haas.
Zondag had ik een simpele vraag aan de klantenservice, ik was mijn medicijn in de bus kwijt geraakt en dat merkte ik direct. Ik wilde dus vragen of het mogelijk was om de wagen op te roepen, zodat ik het bij de halte bij mij in de straat even zou kunnen oppikken als de wagen weer richting Centraal zou gaan. Eerste keer, alles bezet, ongenblikje geduld aub. Na 10 ninuten sorry, het is zo druk probeer het later nog eens. Volgende poging een kwartier later hetzelfde verhaal. Derde poging weer in de wacht en na 10 minuten zelf verbroken. Vierde poging, weer 20 minuten in de wacht en weer geen reactie. Vijfde poging, toen kon het oppikken al niet meer, maar de Telexstraat zou nog kunnen en dat is ook redelijk in de buurt, weer in de wacht en dit maal een half uur! Al met al heb ik meer dan een uur in de wacht gestaan en ben ik nog geen steek verder, wel 7 euro armer want het kost 10 eurocent per minuut. Ben ik de enige met dit probleem of is dat structueel, in dat geval moet er veel veranderen.

Groetjes Hans.

Re: Bereikbaarheid klantenservice.

BerichtGeplaatst: 28 nov 2012 11:53
door wattman
Ik heb slechts één ervaring met een verloren voorwerp. Dat was niet zo slecht als dit, maar wel ca 22 minuten wachten.
De klantenservice Wagenstraat puilt op bepaalde momenten ook uit. Het ligt niet aan het aantal mensen achter de balie. Ik vrees dat de OV-chipkaart in elk geval daar de oorzaak is.

Re: Bereikbaarheid klantenservice.

BerichtGeplaatst: 28 nov 2012 12:59
door Tiktak
@ Hans,

Ik heb een tip voor je.

Je kan het ook eenvoudig doen, je gaat na de bushalte en wacht dat bus 18 er is, vraagt aan de chauffeur of hij even de via
de centrale verkeersleiding de betreffende bus wilt op roepen ivm met het achter gebleven medicijn en als het gevonden
is waar je het kan afhalen (bv bij een halte waar de betreffende bus halteerd).

vriendelijke groet,
Tiktak.

Re: Bereikbaarheid klantenservice.

BerichtGeplaatst: 28 nov 2012 17:35
door Zoef de Haas.
Zo heb ik nu ook een positief bericht, ik heb ook nog via internet gereageerd en zojuist kreeg ik een telefoontje dat het helaas niet was gevonden. Dat vind ik heel netjes, dus dan weet je ook gelijk wat. Voor de volgende keer heb ik ook een betere oplossing, maar dat ga ik hier niet neerzetten, anders gaat het misschien storm lopen! Zover bedankt voor de reactie.

Groetjes Hans.

Re: Bereikbaarheid klantenservice.

BerichtGeplaatst: 28 nov 2012 18:53
door tetje
Zoef de Haas. schreef: Voor de volgende keer heb ik ook een betere oplossing,



En dat is je pilletjes beter opbergen?