Bereikbaarheid klantenservice.

Het prikbord voor je sociale contacten

Bereikbaarheid klantenservice.

Berichtdoor Zoef de Haas. » 28 nov 2012 02:20

Zondag had ik een simpele vraag aan de klantenservice, ik was mijn medicijn in de bus kwijt geraakt en dat merkte ik direct. Ik wilde dus vragen of het mogelijk was om de wagen op te roepen, zodat ik het bij de halte bij mij in de straat even zou kunnen oppikken als de wagen weer richting Centraal zou gaan. Eerste keer, alles bezet, ongenblikje geduld aub. Na 10 ninuten sorry, het is zo druk probeer het later nog eens. Volgende poging een kwartier later hetzelfde verhaal. Derde poging weer in de wacht en na 10 minuten zelf verbroken. Vierde poging, weer 20 minuten in de wacht en weer geen reactie. Vijfde poging, toen kon het oppikken al niet meer, maar de Telexstraat zou nog kunnen en dat is ook redelijk in de buurt, weer in de wacht en dit maal een half uur! Al met al heb ik meer dan een uur in de wacht gestaan en ben ik nog geen steek verder, wel 7 euro armer want het kost 10 eurocent per minuut. Ben ik de enige met dit probleem of is dat structueel, in dat geval moet er veel veranderen.

Groetjes Hans.
Een half ons geluk doet meer dan een kilo wijsheid!
Avatar gebruiker
Zoef de Haas.
 
Berichten: 78
Geregistreerd: 17 jan 2010 17:38
Woonplaats: Den Haag.

Re: Bereikbaarheid klantenservice.

Berichtdoor wattman » 28 nov 2012 11:53

Ik heb slechts één ervaring met een verloren voorwerp. Dat was niet zo slecht als dit, maar wel ca 22 minuten wachten.
De klantenservice Wagenstraat puilt op bepaalde momenten ook uit. Het ligt niet aan het aantal mensen achter de balie. Ik vrees dat de OV-chipkaart in elk geval daar de oorzaak is.
http://twitter.com/de_wattman
http://www.flickr.com/photos/mars1940/
Avatar gebruiker
wattman
 
Berichten: 1089
Geregistreerd: 17 jan 2010 17:06

Re: Bereikbaarheid klantenservice.

Berichtdoor Tiktak » 28 nov 2012 12:59

@ Hans,

Ik heb een tip voor je.

Je kan het ook eenvoudig doen, je gaat na de bushalte en wacht dat bus 18 er is, vraagt aan de chauffeur of hij even de via
de centrale verkeersleiding de betreffende bus wilt op roepen ivm met het achter gebleven medicijn en als het gevonden
is waar je het kan afhalen (bv bij een halte waar de betreffende bus halteerd).

vriendelijke groet,
Tiktak.
Tiktak
 
Berichten: 689
Geregistreerd: 17 jan 2010 17:33
Woonplaats: Den Haag

Re: Bereikbaarheid klantenservice.

Berichtdoor Zoef de Haas. » 28 nov 2012 17:35

Zo heb ik nu ook een positief bericht, ik heb ook nog via internet gereageerd en zojuist kreeg ik een telefoontje dat het helaas niet was gevonden. Dat vind ik heel netjes, dus dan weet je ook gelijk wat. Voor de volgende keer heb ik ook een betere oplossing, maar dat ga ik hier niet neerzetten, anders gaat het misschien storm lopen! Zover bedankt voor de reactie.

Groetjes Hans.
Een half ons geluk doet meer dan een kilo wijsheid!
Avatar gebruiker
Zoef de Haas.
 
Berichten: 78
Geregistreerd: 17 jan 2010 17:38
Woonplaats: Den Haag.

Re: Bereikbaarheid klantenservice.

Berichtdoor tetje » 28 nov 2012 18:53

Zoef de Haas. schreef: Voor de volgende keer heb ik ook een betere oplossing,



En dat is je pilletjes beter opbergen?
tetje
 
Berichten: 118
Geregistreerd: 18 jan 2010 19:20


Keer terug naar De Rommelbak

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron