Wikipedia-lemma GTL8

Voor alles wat niet in de onderstaande categorieën thuis hoort.

Wikipedia-lemma GTL8

Berichtdoor dAb » 03 feb 2010 10:16

► Mijmeringen inzake de correctie van het artikel over GTL8 Materieel der HTM

Reuze jammer om te ontdekken, dat (waar ik OT-geblokt ben) deze gelegenheid reeds per begin februari wordt benut door de 'auteur' Maurits Vink, om de fraaie in het GTL8-lemma opgenomen overzichtstabel met unieke Technische gegevens te slopen, middels het ter vervanging plaatsen van een duffe, nietszeggende *standaardtabel* ... helaas een forse achteruitgang, dus met een povere *infobox*, zonder enige toegevoegde waarde. Natuurlijk betreur ik dan in hoge mate die verdacht lijkende, onverantwoordelijke werkwijze: in hoge mate, een forse achteruigang dus ...

► Zie behalve het weblog elders ook evt.: http://nl.wikipedia.org/w/index.php?tit ... d=19889558 als de differentiaaleditie

Ook hier zie ik weer met lege ogen, doch tevens in קבלה dAb +>
dAb
 
Berichten: 288
Geregistreerd: 17 jan 2010 22:29

Re: Wikipedia-lemma GTL8

Berichtdoor dejanj » 03 feb 2010 19:09

dAb heet Grashoofd op wikipedia?
En inderdaad, de 'huidige' versie, zoals voor verandering door 'MauritsV' was vele malen boeiender dan de huidige versie.
Ik denk dat ik nu het initiatief ga nemen om dat even ongedaan te maken.

Gegroet
dejanj
 
Berichten: 93
Geregistreerd: 16 jan 2010 23:04
Woonplaats: Den Haag

Re: Wikipedia-lemma GTL8

Berichtdoor dAb » 04 feb 2010 13:49

dejanj schreef:dAb heet Grashoofd op wikipedia?
En inderdaad, de 'huidige' versie, zoals voor verandering door 'MauritsV' was vele malen boeiender dan de huidige versie.
Ik denk dat ik nu het initiatief ga nemen om dat even ongedaan te maken.
Gegroet

Bedankt Dejan J., mijn Naam = (-) D.A. Borgdorff - e.i. = dAb en (toen) zeer veel geschreven onder ADSL-IP-nummer: 86.83.155.44. Kijk (ook) maar eens op de betreffende Overlegpaginae bij al die lemmata: zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruiker:D.A._Borgdorff en http://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg_ge ... .83.155.44 en http://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg_ge ... ff/archief
Wedergroet: :roll: el.ir.ing. D.A. Borgdorff 8-)
dAb
 
Berichten: 288
Geregistreerd: 17 jan 2010 22:29

Re: Wikipedia-lemma GTL8

Berichtdoor dejanj » 04 feb 2010 17:18

dAb schreef:Bedankt Dejan J., mijn Naam = (-) D.A. Borgdorff

Ja, dat zag ik ook verderop, maar aangezien de door u aangehaalde versie, gemaakt door grashoofd, vervangen is door MauritsV...
Wie weet dat u onder 2 namen werkte.. :o
dejanj
 
Berichten: 93
Geregistreerd: 16 jan 2010 23:04
Woonplaats: Den Haag

Re: Wikipedia-lemma GTL8

Berichtdoor dAb » 05 feb 2010 00:29

dejanj schreef:
dAb schreef:Bedankt Dejan J., mijn Naam = (-) D.A. Borgdorff

Ja, dat zag ik ook verderop, maar aangezien de door u aangehaalde versie, gemaakt door grashoofd, vervangen is door MauritsV...
Wie weet dat u onder 2 namen werkte.. :o

Die (1e) versie is al ultimo 2007 definitief geredigeerd Dejan, en immer onder mijn genoemd IP-nummer :ugeek:... daar ik nóóit onder een Nick heb gewerkt, noch zal werken. De (nieuwe) alias :o = pseudoniem :x ► *Grashoofd* .!. is de internetnaam van (volgens hem) Lars, en bestaat -- dacht ik -- pas sinds kort, terwijl ik altijd [!] onderteken met ► D.A. Borgdorff - e.i. - en/of dAb in afkorting.!
In de geschiedenis is e.e.a. gemakkelijk na te gaan. Die zgn. Grashoofd is van een *boy*, echt niet van mij, daar ik me zeer stellig en overal van :evil: schuilnamen gedistancieerd heb.
Ik vertrouw toch wél op die gewenste revisie of reversie tot de tabel die er oorspronkelijk stond ...
In afwachting blijf ik die ik immer ben: D.A. Borgdorff - e.i. 8-)
++++++++
Hetzelfde stomme feit heeft zich na bijna 2½ jaar rust wéér herhaald.!. :!: Nu is een zekere Alectro (met een *c*) mijn mooie tabel voor de GTL8 I+II met een lamlendige standaard-tabel-infobox in 2 voud te lijf gegaan, en zo het halve artikel weer grondig verpest ... :( Mijn goede vrienden als RK en de pianist Tjako van Schie hebben reeds succesvol getracht e.e.a. te restaureren, wat goed gelukt is, maar een of andere hardnekkige sjablonenfreak, ging opeens weer alles verkeerd terug-etteren, zodat de zaak nu door de Hoofd-Aministrateur op slot werd gezet en hoe [?] dat laat zich natuurlijk raden: in de Verkeerde Stand = ten faveure van de kliederaars, die aldus 2½ jaar keurig werk knap verstierd hebben. Weg met alle (extra) technische info ... Enfin: :idea: als men maar erop attent is en blijft.
Bij voorbaat hartelijke dank, en ook aan andere kundige reparateurs of herstellers van deze tekst-foto-boxen. Zie : http://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg:Ge ... ng#Infobox + op.cit. bij voorbeeld : 1 goede correctie ...
26 aug 2012 23:59 (wijz | gesch) . . (-636)‎ . . Gelede Tram Lang ‎ (In deze box staat het al keurig. Waarom 2 infoboxen gebruiken voor dezelfde tram, alleen een net ander type met minimale verschillen. Versie 32463881 van Romaine (overleg) ongedaan gemaakt.) -- Aanvulling : heden (28 Augustus 2012) is alles nog meer gesloopt, d.w.z. onderstaande *technische* tekst komt niet meer in de infobox voor en is dus -- met de herplaatste tabel -- helemaal geëlimineerd, nu door een rare Chinees ..........
Laatst bijgewerkt door dAb op 04 sep 2012 16:16, in totaal 1 keer bewerkt
dAb
 
Berichten: 288
Geregistreerd: 17 jan 2010 22:29

Re: Wikipedia-lemma GTL8

Berichtdoor Kevin » 29 maart 2010 17:30

Ik wilde van de week wat opzoeken en zag inderdaad dat die mooie tabel is gesloopt! :cry:

Toen las ik hier net dit topic en dacht... aha Maurits Vink... tja die heeft helaas al meer dingen gesloopt dan ons lief is.

Ik hoop dat je de GTL pagina toch nog weer een keer in orde kan maken! [respect]
Kevin
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 17 jan 2010 19:14
Woonplaats: Den Haag


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron