New Tube for London

Voor alles wat niet in de onderstaande categorieën thuis hoort.

New Tube for London

Berichtdoor xCookiesolax » 26 okt 2014 21:31

Niet alleen in Den Haag wordt er op dit moment hard gewerkt aan het aanpassen van de infrastructuur, perrons en het materieel. In Londen doet men dit ook constant. De A60/A62-stock en C69/C77-stock zijn vervangen door de S-stock. De D78-stock wordt langzaam vervangen door de S-stock.

Afbeelding
Nu is de New tube for London aangekondigd. Deze materieel zal het huidige materieel van de Piccadilly, Bakerloo, Central & Waterloo&city lijnen gaan vervangen.
Mijn persoonlijke favoriet is tot nu toe de 1996-stock van de Jubilee lijn. Wat is jullie mening over de nieuwe metro? Zijn er mensen op het forum met eigen ervaringen?

Bron:https://www.youtube.com/watch?v=Z3Q0FZUKHkY
xCookiesolax
 
Berichten: 445
Geregistreerd: 09 jan 2014 21:27

Re: New Tube for London

Berichtdoor Roland » 26 okt 2014 21:58

Het ziet er beter uit dan wat ze eerst bedacht hadden: http://www.standard.co.uk/news/london/t ... 58546.html

Het is wel jammer dat er straks nog maar heel weinig verschillend materieel is. Vorig jaar heb ik nog een C en D-stock gezeten, dat was nog mooi spul. Daar voel je de schakelwalzen nog tijdens het optrekken en de verlichting valt weg in wisselcomplexen :) Deed me aan RET type M en plan V's denken.
Avatar gebruiker
Roland
 
Berichten: 836
Geregistreerd: 18 jan 2010 18:14

Re: New Tube for London

Berichtdoor TrambestuurderAdam » 27 okt 2014 23:36

Mijn favoriet is ook de 1996, opgevolgd door de 2009. Die twee stocks trekken lekker snel op en rijden allebei automatisch.

Sowieso deze nieuwe stock is een grote vooruitgang want er is een doorloopmogelijkheid en airco. Twee dingen die de 2009-stock raar genoeg mist.
Helaas moeten we wel even wachten voordat deze nieuwe stock gaat rijden... Ze hebben het over Mid 2020's. :cry:
TrambestuurderAdam
 
Berichten: 39
Geregistreerd: 24 aug 2011 18:19


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten