Spoorwerkzaamheden tussen LvNOI en Mariahoeve

Voor alles wat niet in de onderstaande categorieën thuis hoort.

Spoorwerkzaamheden tussen LvNOI en Mariahoeve

Berichtdoor iljitsch » 30 maart 2019 17:08

Er wordt gewerkt aan de oostkant van het spoor vanaf station Laan van NOI richting Leiden. Er rijden ook al de hele week geen treinen tussen HS en Leiden, die normaal aan deze kant rijden. Deze sporen zijn nu overgenomen door een hoop mensen en een hoop machines. Ze hebben nu tussen de brug over de LvNOI en de fietstunnel verderop een nieuwe betonnen rand met metalen uitsteeksels bevestigd.

Ik snapte eerst absoluut niet wat er hier gebeurde, maar het lijkt erop dat er een geluidsscherm gaat komen. Klopt dat?

En komt er ook één aan de andere kant? Dat zou niet slecht zijn want daar gaan de treinen door een boog en snerpen aardig.
iljitsch
 
Berichten: 1745
Geregistreerd: 27 mei 2014 16:22
Woonplaats: Den Haag

Re: Spoorwerkzaamheden tussen LvNOI en Mariahoeve

Berichtdoor PAV » 30 maart 2019 21:43

Dat klopt, op de website van de aannemer staan ook een paar impressies. Of het aan beide zijden van het spoor komt of enkel aan de woonwijkzijde weet ik niet en wordt hieruit ook niet duidelijk.
PAV
 
Berichten: 342
Geregistreerd: 18 jan 2010 01:15
Woonplaats: Den Haag

Re: Spoorwerkzaamheden tussen LvNOI en Mariahoeve

Berichtdoor iljitsch » 31 maart 2019 02:25

Ik bedoel niet aan de andere kant van die twee sporen (5 en 6 op station LvNOI), maar aan de Haagse kant (westelijk van spoor 3), waar ook een woonwijk is. Waar ik namelijk woon. :D
iljitsch
 
Berichten: 1745
Geregistreerd: 27 mei 2014 16:22
Woonplaats: Den Haag


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten