Roland schreef:Admin schreef:Dat wordt een drama, zeker op het Haagse "niet perfect onderhouden" tramnet
Hee niks over de infra hè, jullie rijden gewoon alles kapotTrambestuurderAdam schreef:En trouwens... handbediening <3 .
De Haagse Avenio krijgt voetbediening
TrambestuurderAdam schreef:
Bedoelde gewoon dat handbediening prettiger en makkelijker is. But that's just my opinion.
TrambestuurderAdam schreef:Dat snap ik. Maar toch hebben ze bij de RegioCitadissen gekozen voor handbediening. Kennelijk beviel dat niet zo?
Ik kan ook beide rijden, maar vind dat ik met de handbediening meer controle heb. Niet per ongeluk mn rijpedaal intrappen ipv rempedaal. Helaas ga ik per volgend jaar wel vaker de voetbedieningwagens vaker rijden maar ach, is geen drama. M'n handen heb ik dan vrij
Met je handen vrij kun je dan ook veel meer bedienen bv. als: bel, zand, deuren enz
trambestuurder schreef:robert55 schreef:Eerste foto's van de eerste Münchense Avenio:
http://www.tramreport.de/2013/11/04/ave ... -schienen/
Is in uiterlijk exact het zelfde als de Haagse Avenio, het enige verschil is dat de Münchense Avenio eenrichting is en de Haagse Tweerichtings
en dat de Münchense Avenio Handbediening heeft en de Haagse Avenio Voetbediening.
Admin schreef:Het is waar ik al bang voor was: een setje kortgekoppelde 2-assers... Dat wordt een drama, zeker op het Haagse "niet perfect onderhouden" tramnet
Dank voor de link
willem schreef:Maar de reiziger snapt tegelijk dat het ene model tram het andere niet is en er daarom verschillen zijn. Die zijn niet te vermijden in plaatsen met een groot tramnet waar daarom verschillende types trams uit verschillende jaren tegelijk onderweg zijn.
hharry schreef:In welk kwartaal worden de eerste wagens verwacht?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 48 gasten