Bij de reacties bij een artikel over de vervangende busdienst van lijn 2, werd gesproken over een 'breekdienst'. De breekdiensten zouden de reden zijn dat de HTM tram 6 niet laat doorrijden naar Leidschendam Noord.
Wat is een breekdienst?
willem schreef:Is het gedeelte tussen de keerlus en Leidschenhage al langer "randstadrailproof"?
trambestuurder schreef:willem schreef:Is het gedeelte tussen de keerlus en Leidschenhage al langer "randstadrailproof"?
RR kan volgens mij niet op de keerlus Leidschenhage MCH Anthoniushove daar is de ruimte te klein voor.
en daar stopt nu ook lijn 19 dus het wordt daar dan veel te vol.
Dus Lijn 2 of RR 2 gaat gewoon zijn eindpunt krijgen aan Leidschendam Noord hoor, het stuk tussen Leidschenhage en Leidschendam Noord is al RR proef alleen de keerlus moet nog worden aangepast.
Waarschijnlijk komt daar net zo'n keerpunt als in Loosduinen want RR is twee koppig net zoals de toekomstige Tram die de GTL gaat vervangen.
Heb ook gehoord dat lijn 6 zijn eindpunt weer gaat krijgen bij Mariahoeve maar of dit nog door gaat is mijn een raadsel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten