Roland schreef:En ook al was lijn 19 geschikt dan is er nog een probleem: de aansluitende lijnen zijn ook niet geschikt voor breed materieel, dus je kan er niet naar toe.
Tram 2 vanaf volgend jaar wel
Roland schreef:En ook al was lijn 19 geschikt dan is er nog een probleem: de aansluitende lijnen zijn ook niet geschikt voor breed materieel, dus je kan er niet naar toe.
trammelant schreef:Met hoeveel wagens wordt de diensregeling gereden,is daar al iets overbekend .
Na het testijden.........,is de dienstregeling al gescheven?
Had wel al gelezen dat van leidschenhage naar delft v.v. 46 minuten in beslag neemt .
trambestuurder schreef:Admin schreef:Vanuit welke remise wordt de lijn ge-exploiteerd? ZGB en LB lijken me niet voor de hand liggen (veel lege km's) maar SCH heeft t al druk zat met de zomer-extra's Daarbij: op SCH staan geen ARI wagens, IIRC
Hij wordt ge-exploteerd vanuit de Rem LB
Hij gaat dan leeg naar het Leeghwaterplein dan wordt hij tot Delft TD lijn 1 omvervolgens Lijn 19 te worden
Tja ik heb dit ook niet verzonnen
trambestuurder schreef:Het wordt overigens vanuit de Remise LB geexploteerd en zal dan vanaf het Leeghwaterplein als lijn 1 naar tanthof gaan en als ik het goed heb als lijn 15 naar de Gruttosingel en dan daar door als lijn 19 de dienst gaan rijden
YC52000 schreef:da's wel ver om van LB helemaal naar tanthof te rijden om dan pas te beginnen aan de dienst, kan de tram niet beginnen zodra die aankomt bij de plek waar lijn 1 en 19 bij elkaar komen
YC52000 schreef:ik bedoelde eigenlijk of tie dan niet aan zn dienst kan beginnen naar tanthof !!, dus vanaf de punt waar lijn 1 en 19 samenkomen, dat tie dan met passagiers rijd naar tanthof
Tiktak schreef:YC52000 schreef:da's wel ver om van LB helemaal naar tanthof te rijden om dan pas te beginnen aan de dienst, kan de tram niet beginnen zodra die aankomt bij de plek waar lijn 1 en 19 bij elkaar komen
Nee, vanaf de Broekmolenweg Rijswijk kan de tram niet links af slaan de Vrijenbanselaan in.
Het had wel gekund als als de tram de route van lijn 15 volgt (uitrukkend richting Lsd) en op
de splitsing Nootdorpse Landingsbaan - Laan van Nootdorp zijn eigen route te rijden.
En misschien gaat het wel zo gebeuren, de ene uitrukker naar het beginpunt Delft en de volgende
uitrukker naar beginpunt Leidschendam, wat ik doe is maar gissen, maar zo zou ik het doen als
ik het voor het zeggen had.
trambestuurder schreef:trammelant schreef:Met hoeveel wagens wordt de diensregeling gereden,is daar al iets overbekend .
Na het testijden.........,is de dienstregeling al gescheven?
Had wel al gelezen dat van leidschenhage naar delft v.v. 46 minuten in beslag neemt .
Ze gaan een kwartier dienst rijden dacht ik dus icl rusttijden zullen ze er wel met 8 wagen gaan rijden
En ja er is al een dienstregeling geschreven dat was in Maart al klaar, maar toen werd het weer uitgesteld
Want op het moment dat lijn 19 gaat rijden gaat lijn 10 van de 10 min. dienst naar een 15 min dienst om zo wagens
vrij te maken voor lijn 19
Het wordt overigens vanuit de Remise LB geexploteerd en zal dan vanaf het Leeghwaterplein als lijn 1 naar tanthof gaan en als ik het goed heb als lijn 15 naar de Gruttosingel en dan daar door als lijn 19 de dienst gaan rijden
trammelant schreef:hhmm vreemd ..........volgens mij zijn nu werk aan het zoeken hoor............,bij de oversteek bij halte a. fokkersingel zijn alle stoeptegels weer verwijderd.
Het rubber tussen rails en stoeptegel wordt vervangen door piepschuim stroken zo te zien,ook de stoeptegels op de halte zelf zijn opgehoogt.Dit zullen toch wel de laatste stuiptekkingen zijn hoop ik,wil weer een trammetje zien rijden
trammelant schreef:Valt nu een hele zware last van me af ..............,wat zal ik lekker slapen vannacht
trambestuurder schreef:De laatste berichten die ik heb gehoord is dat lijn 19 waarscheinlijk wederom wordt uitgesteld omdat er problemen zouden zijn met de sporen in leidschenveen
joostvansurksum schreef:trambestuurder schreef:De laatste berichten die ik heb gehoord is dat lijn 19 waarscheinlijk wederom wordt uitgesteld omdat er problemen zouden zijn met de sporen in leidschenveen
Vrees er ook langzaam voor, onder station Ypenburg zijn de sporen ook opengelegd, wellicht wordt daar net zoiets uitgevoerd als bij Leidschenveen.
Ik vind het wel opmerkelijk. De sporen zijn enkele jaren geleden nieuw aangelegd en nog voordat er een dienstregeling wordt gereden moet de boel alweer opgebroken worden voor herstel. Ik vraag me toch af hoe dat kon gebeuren...
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten