OVinDelft schreef:Op beide fronten lopen ze volgens mij achter, want ze waren in het zuiden van Delft ook vreselijk traag met het vernieuwen van de sporen, nu gaan ze wel iets sneller, maar ik betwijfel of ze het op tijd halen.
willem schreef:OVinDelft schreef:Op beide fronten lopen ze volgens mij achter, want ze waren in het zuiden van Delft ook vreselijk traag met het vernieuwen van de sporen, nu gaan ze wel iets sneller, maar ik betwijfel of ze het op tijd halen.
De laatste tijd zie je ze vaak 's avonds nog doorwerken, dus er zit druk op. Moeten de sporen op de Papsouwselaan niet vernieuwd worden, of zijn die daar nog goed genoeg om nog een tijdje mee te gaan?
OVinDelft schreef:Op beide fronten lopen ze volgens mij achter, want ze waren in het zuiden van Delft ook vreselijk traag met het vernieuwen van de sporen, nu gaan ze wel iets sneller, maar ik betwijfel of ze het op tijd halen.
trambestuurder schreef:OVinDelft schreef:Op beide fronten lopen ze volgens mij achter, want ze waren in het zuiden van Delft ook vreselijk traag met het vernieuwen van de sporen, nu gaan ze wel iets sneller, maar ik betwijfel of ze het op tijd halen.
ze lopen idd achtert, en de datum van 12 december is al verschoven naar 9 januari, maar aangezien de winter nog moet komen zal deze datum waarschijnlijk ook nog ter discussie staan
Herstel : de planning is nog steeds dat we op 12 december weer naar Delft Tanthof gaan rijden, op de datum 9 januari krijgen we een nieuwe halte Delft Station , deze ligt dan op de plek waar we nu nog driehoeken.
robert55 schreef:Die sporen die nu gelegd worden: is dat een tussenfase of is dit de definitieve ligging?
Bestaat er ergens een kaartje?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten