Op- en aanmerkingen gevraagd

Voor alles wat met de HTM trams te maken heeft

Op- en aanmerkingen gevraagd

Berichtdoor Henk B » 14 mei 2012 18:35

Hallo,

rare titel he?
Maar ik zat na mijn verhuizing naar Frankrijk een beetje in de luwte van het museumgebeuren nadat ik er ettelijke jaren mee bezig geweest ben.
Daarnaast was het mij een doorn in het oog dat er een museummaterieel database was waar eigenlijk heeeeeel veeeel spoormaterieel instond maar heel weinig trams.
Dus heb ik me aangemeld om mee te helpen op tram gebied;
Het Openluchtmuseum heb ik bijgewerkt (o.a. met de haagse 274) en ben nu bezig met de EMA ( met o.a. al ingevoerd de 58, 816 en 1024)
De HTM 779 komt deze week waarschijnlijk nog aan invoer toe.
En dan nog al het andere materieel van EMA en TS Amsterdam.
Ook TS Rotterdam/Romeo moet nog ingevoerd worden, veel gegevens daarvan zijn al aanwezeig.

Ik probeer dit zo goed mogelijk te doen maar zou graag feed-back willen of ik de juiste lijn te pakken heb.
De database op www.museummaterieel.nl is er uiteindelijk om duidelijkheid over materieel en haar status te verschaffen voor de ge-interesseerde mede hobbyist.
Mocht men nieuwsgierig zijn, ga eens naar de site www.museummaterieel.nl en klik linksonder op EMA en/of NOM.
Ik hoor graag of de presentatie een meerwaarde heeft voor de hobbyisten.
En ADMIN: Dit is niet bedoeld aan reclame maar echt om feed-back om het werk goed te kunnen doen.

Groetend
Henk Boshuyzen
Toulon sur Arroux, Frankrijk
Beheerder NMLD
Henk B
 
Berichten: 130
Geregistreerd: 21 dec 2010 14:29
Woonplaats: Toulon sur Arroux, Frankrijk

Re: Op- en aanmerkingen gevraagd

Berichtdoor Admin » 15 mei 2012 00:17

Niet-commercieel, heeft te maken met het OV en vrijwilligerswerk. Ik zie het probleem niet zo Henk ;) (maar het ware idd wat netter geweest als je dat te voren had gecommuniceerd. Gezien je staat van dienst mag je wel een potje breken, al is het er dus nu wel 1 minder ;)) :lol:
Admin
Site Admin
 
Berichten: 746
Geregistreerd: 10 jan 2010 15:06


Keer terug naar HTM tram

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten