Digitale bprden Tramhaltes

Voor alles wat met de HTM trams te maken heeft

Digitale bprden Tramhaltes

Berichtdoor mibia » 19 feb 2019 22:47

Vanavond viel me op dat Zowel in Ztm, tot mijn reis in DH Spui, de digitale borden beetje van slag waren. Geen tijd was actueel met de aankomst van welke tramlijn dan ook. Was beetje erg verwarrend voor menig reiziger. Tussendoor kwam 1 RR tram voorbij met de tekst: "Testbedrijf: niet instappen". Iemand enig idee wat er loos was?
mibia
 
Berichten: 69
Geregistreerd: 08 sep 2011 12:48
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Digitale bprden Tramhaltes

Berichtdoor Admin » 20 feb 2019 00:32

Nee, maar het was niet beperkt tot dat traject en tijdstip: ik zag vanmiddag dat ook in de omgeving van Leyenburg de DRI's geen info gaven, dus het speelde al langer.
Admin
Site Admin
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 10 jan 2010 15:06

Re: Digitale bprden Tramhaltes

Berichtdoor wattman » 21 feb 2019 19:55

De borden op de tramhalte Delft station staan uitgeschakeld sinds de bussen van Connexxion (!) zijn gaan omrijden i.v.m. met bouw van de nieuwe brug. Wellicht toeval, maa opvallend..
Avatar gebruiker
wattman
 
Berichten: 1089
Geregistreerd: 17 jan 2010 17:06

Re: Digitale bprden Tramhaltes

Berichtdoor willem » 21 feb 2019 22:58

Waarschijnlijk moeten de gegevens van de nieuwe dienstregeling nog door een of ander systeem gehaald worden.
Soms duurt dat even.
Avatar gebruiker
willem
 
Berichten: 980
Geregistreerd: 06 jun 2010 09:20
Woonplaats: Delft

Re: Digitale bprden Tramhaltes

Berichtdoor q-quan » 21 feb 2019 23:15

willem schreef:Waarschijnlijk moeten de gegevens van de nieuwe dienstregeling nog door een of ander systeem gehaald worden.
Soms duurt dat even.


Ik weet niet zeker of dat het geval is. De borden bij de tramhaltes geven alleen de tramvertrektijden aan, en de borden bij de busperrons werken gewoon, op het station maar ook op bijv. de halte TU - Aula, waar de dienstregeling compleet is veranderd.
q-quan
 
Berichten: 85
Geregistreerd: 06 jun 2018 21:07


Keer terug naar HTM tram

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten