Brecht schreef:De rails in de Duinstraat moeten eerst ook nog op de schop en ook de aansluitende rotonde bij de Scheveningseweg.
Welk deel van de Duinstraat? Het stukje tussen de twee delen vrije baan van de route 11, of de aftakking richting remise Scheveningen. En ook de wissels?
Dat stukje spoor dat lijnen 11 en 1 verbindt kan je natuurlijk zonder buitendienststelling onder handen nemen.
Ik blijf erbij dat het handiger was geweest als ze wel die nieuwe wissels tussen 11 en 17 nu aangelegd hadden. Dan kan zodra het nieuwe eindpunt van 17 operationeel is dit gebruikt worden om 11 in te korten als er verderop in de route werkzaamheden zijn.
11 zou dan naar halte Doornstraat kunnen rijden, linkerspoor naar eindpunt lijn 17, dan weer linkerspoor naar Doornstraat en terug naar HS.
Vervangen spoor Van Boetzelaarlaen (ofzo) hadden ze beter mee kunnen wachten tot 17 en 11 gekoppeld zijn, dan had 11 dezelfde omleiding als afgelopen week kunnen doen behalve dat-ie gewoon na eindpunt 17 door zou kunnen rijden naar z'n eigen eindpunt.