OVinDelft schreef:Klinkt als een goede keuze. Ziet er uit als een mooie tram van een goed bekendstaand bedrijf. Lijkt er wel op dat HTM een van de eersten zal zijn met dit type; voor zover ik kan vinden op internet zijn er wel eerder bestellingen gedaan maar nog geen trams van dit type in dienst in andere steden. Beetje net zoals bij de Avenio destijds.
Heb wel foto's gevonden van de TINA voor Darmstadt op Innotrans dit jaar: https://www.reddit.com/r/Trams/comments ... t_germany/
iljitsch schreef:Hm, als dat plaatje klopt vraag ik me wel een paar dingen af. ...
En ook maar 3 stel deuren? Ugh! GTLs hebben (hadden*) er 5 met een kleine 190 max passagiers, dus 3 stel deuren met zo'n 220 max passagiers wordt een drama. Nu al zijn er enorme opstoppingen met mensen die halte na halte na halte voor de deur blijven hangen, met half zoveel deuren per passagier gaat dit onvermijdelijk problematisch worden wanneer die trams flink vol zitten. En zeer waarschijnlijk al veel eerder.
WeKra schreef:Cabinedeur zit alleen aan de rechterzijde.
WeKra schreef:Cabinedeur zit alleen aan de rechterzijde.
YC52000 schreef:Snelle edit
PAV schreef:WeKra schreef:Cabinedeur zit alleen aan de rechterzijde.
Bij de RegioCitadis is dat ook het geval. En de Avenio heeft natuurlijk helemaal geen aparte cabinedeuren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten