Chris schreef:Lezen jullie ook de artikelen die zijn gelinkt door mij en een zekere q-quan?
Als je ze onder genoeg spanning en vermogen zet gaan ze misschien wel op een iets andere manier de lucht in.iljitsch schreef:Zijn die laatpalen om de bussen op te laten?
joostvansurksum schreef:Nice! Ben je niet snel ingestapt?![]()
Voertuigen en dus ook de bus zijn niet zonder reden uitgerust met remmen, gebruik die dan ook.iljitsch schreef:joostvansurksum schreef:Nice! Ben je niet snel ingestapt?![]()
Deze keer wel:
De chauffeur was zeer te spreken over deze bus, maar moest nog wennen aan het feit dat als je je voet van het gas haalt de bus gewoon door blijft rijden en niet afremt zoals de bestaande aardgasbussen.
Charles schreef:Voertuigen en dus ook de bus zijn niet zonder reden uitgerust met remmen, gebruik die dan ook. Trouwens, het is geen gaspedaal maar rijpedaal in geval van elektrische voertuigen.
buschauffeur schreef:Vanaf maandag 24 februari gaat de Mercedes-Benz eCitaro in dienst op alle buslijnen van HTM.
Vanaf 3 maart start het proefbedrijf met reizigers met de eCitaro-G op lijn 24.
Tijdens het proefbedrijf reden de bussen als extra dienstwagen. Mocht de nieuwe bus uitvallen dan merkte je daar niets van in de dienstregeling. Dit heeft niets te maken met de mogelijke verlaging in de dienstregeling die wordt ingevoerd wanneer de gelede bussen in dienst gaan komen.iljitsch schreef:Het viel mij bij het spotten van de e-citaro op lijn 24 op dat er meer bussen reden dan vermeld in de dienstregeling. Betekent dit dat er met de langere bussen straks weer minder gereden gaat worden?
OVinDelft schreef:Voorbeeld: lijn 24 gaat in ochtendspits van 12x/u 12m bus naar 7x/u 18m bus.
https://mrdh.nl/sites/default/files/doc ... 202025.pdf
iljitsch schreef:Op het eind viel me op dat tram 19 materieeltype Avenio heeft/krijgt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast