Ik vraag me af, is de trein van af Den Haag CS naar Rotterdam CS sneller dan de Metro (RET) van Den Haag CS naar Rotterdam CS
en wie is het goedkoopste om mee te rijden.
Volgens mij is de metro enkel belangrijk voor de reizigers die moeten uit en instappen bij de haltes tussen Nootdorp en Rotterdam.
En voor de reizigers die verder moeten in de richting van Den Haag Zuid-West of met de trein richting Leiden had het station Laan van Nieuw Oost Indie
een mooi overstap station kunnen of moeten zijn, OV knooppunt Bezuidenhout RR 3 - RR 4 - RR 2 - buslijn 23 en de trein naar Leiden cq Amsterdam (via Haarlem of Schiphol)
dus het had beter geweest om het geld in het verbeteren van het station LvNOI te stoppen en de Metro op het busdek CS te laten eindige, en het Prins Bernard viaduct
geheel te slopen en hier voor in de plaats een geboorde tunnel te maken met een rechtstreekse aansluiting op de Utrechtse baan.
Met dit brainstorm idee lost men volgens mij heel veel op, misschien hebben julie hierover een mening hoe julie het zouden zien van een modern openbaar vervoer met tal van eenvoudige
overstap creaties