Charles schreef:Bij zkh Antoniushove is in principe voldoende ruimte voor een derde opstelspoor, maar dat vereist wel veel aanpassingen aan vooral het wisselcomplex aldaar. En het wisselcomplex ligt precies in de inrit naar dat ziekenhuis en de inrit van de ondergrondse parkeergarage...
Toen lijn 6 verlengd werd naar Leidschendam-Noord in april 1971 was dit de enige haagse tramlijn die Leidschendam aandeed. De lijnen 2 en 19 zijn pas vele jaren later erbij gekomen. Bedenk daarbij dat winkelcentrum Leidsenhage toendertijd net een half jaar open was.iljitsch schreef:Over het inkorten van 6: waren die lage aantallen reizigers dan niet voorzien toen de lijn verlengd werd vanaf station Mariahoeve?
In de Loudonstraat telde ik 3 rioolputten in het wegdek en die bevinden zich in het tramspoor. Dat zou betekenen dat het hoofdriool recht onder de tramsporen ligt.Admin schreef:Hoe eea is geregeld in straten als de Loudonstraat weet ik niet, maar ik kan me wel indenken dat er flinke beperkingen zullen zijn in het tramverkeer wanneer er gegraven gaat worden.
Fietsers kunnen gemakkelijk via dit plein over de A12 fietsen naar de rest van de stad en hoeven niet langer gebruik te maken van de roltrappen of liften van de Mandelabrug.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten