Als het vertrekpunt van de Touristtram strategisch goed gekozen wordt (Rijnstraat ) dan zou het zomaar kunnen zijn dat de Touristtram een 3-wagenstel moet gaan wordenwattman schreef:We zijn hard op weg naar Pretpark Amsterdam Royal Quarters. Helaas weten de toeristen de Touristtram nog niet in die mate te vinden, dat we koppelstellen nodig hebben, maar wie weet?
Chris schreef:GTL is bij deze testen niet nodig. Die zijn zoveel smaller dat dit verder geen problemen kan veroorzaken.
Chris schreef:Het is niet alleen testen van perrons. Tijdens de testen wordt ook gekeken of de bovenleiding goed hangt, Op de trajecten wordt met Citadis en Avenio getest. Ook al is de Avenio tien centimeter smaller, toch is de uitslag van de rijtuig bakken anders. Zo kan een Citadis ergens passen waar een Avenio dan net weer problemen krijgt en andersom.
Ook wordt in tegengestelde richting gereden en getest. Dat komt omdat de rijtuigbakken een andere uitslag hebben wanneer ze van rijrichting veranderen.
Bij perrons wordt per deur gekeken hoe groot de spleet tussen perron en tram is in hoogte en breedte. Na stapvoets heen en weer gereden te hebben wordt ook nog een keer op exploitatie snelheid gereden.
GTL is bij deze testen niet nodig. Die zijn zoveel smaller dat dit verder geen problemen kan veroorzaken.
Wanneer lijn 17 nu kan doorrijden naar Kunstmuseum wordt ook de halte Prinsengracht in gebruik genomen. Is het eilandperron toch niet voor niks aangelegd.
Jeetje, gelukkig niet!buschauffeur schreef:Prinsegracht. We zijn niet in Amsterdam he.
Tram 9 rijdt door een defecte tram van Vrederust naar Madurodam. Neem tram 1 tussen Bierkade en Zwarte Pad. Of bus 21 tussen Nieuwe Parklaan (Nieuwe Duinweg), Kurhausweg of Zwarte Pad. Of bus 22 tussen Centraal Station, Madurodam, Kurhausweg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten