willem schreef:En misschien is er nu een keer een bestuurder die iets van "oeps" heeft. Daar is hij/zij mens voor.
richard1074 schreef:Ik stond vanmiddag te wachten op lijn 1 richting Scheveningen op halte Buitenhof maar ik zag ineens lijn 1 vanaf halte Centrum komen en reed naar Kneuterdijk. De tram erna reed wel correct. Kan gebeuren, dat snap ik. Maar waar deze nu vandaan kwam?
iljitsch schreef:Niet zelf meegemaakt, want sinds ik niet meer in de Teijlerstraat woon kom ik er niet zo vaak meer, maar:
Vrachtwagen rijdt bovenleiding trambaan kapot, meerdere lijnen rijden niet
En ik vraag me af hoe je bij de verschillende trams de deuren open krijgt als er geen stroom is...
iljitsch schreef:Niet zelf meegemaakt, want sinds ik niet meer in de Teijlerstraat woon kom ik er niet zo vaak meer, maar:
Vrachtwagen rijdt bovenleiding trambaan kapot, meerdere lijnen rijden niet
Wel typisch, de bovenleiding hangt daar toch niet lager dan op de omringende tramlijnen?
Sowieso heeft een vrachtwagen daar niks te zoeken, het is een supersmal straatje waar een vrachtwagen bijna zeker de bocht de Beeklaan op niet kan nemen zonder over de rijbaan de andere kant op te komen.
En ik vraag me af hoe je bij de verschillende trams de deuren open krijgt als er geen stroom is...
iljitsch schreef:Kunnen RC's tegenwoordig onder het schenkviadukt door?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten