WeKra schreef:Ik heb gister het dienstje gereden op de 4046
Ah, dat verklaart de enthousiaste zwaai naar de fotograaf tussen Riouwstraat en Madurodam. Ik heb via pb een downloadlink gestuurd.
WeKra schreef:Ik heb gister het dienstje gereden op de 4046
OVinDelft schreef:Zou denk ik al een grote verbetering zijn als het bestaan van de lijn zoals bij elke gewone lijn gecommuniceerd wordt: op de HTM-website, plattegronden, halteborden, in de API voor 9292/OVinfo/enz.
WeKra schreef:Die 'U-lijn' is ook eigenlijk het concept. Maar vanwege de inzet van Citadis dit weekend (door gebrek aan Avenio-personeel, solliciteer nu!) kon het niet anders.
Dat omroepen moesten we zelf doen. Bij voorkeur ook in het Engels...
WeKra schreef:Dat omroepen moesten we zelf doen. Bij voorkeur ook in het Engels...
OVinDelft schreef:Mag de Citadis dan niet over het traject van lijn 11 rijden?
WeKra schreef:Zo zal er - waarschijnlijk - ook geen Tina gaan rijden op bijvoorbeeld lijn 17.
WeKra schreef:En waarom zouden we er een Citadis willen? Enkel omdat het dan kan?
HTM meldt op de website het volgende:"HTM werkt van zaterdag 8 juli t/m donderdag 3 augustus aan sporen, wissels en bovenleiding op de Lijnbaan en de Laan van Meerdervoort in Den Haag. Dit grootschalige onderhoud heeft gevolgen voor tram 2, 3, 4 en 12. De route van tram 3 wordt in twee delen opgesplitst; op het Haagse deel rijdt een bus en vanaf het Haagse centrum naar Zoetermeer rijdt tram 3. Tram 2 en 4 worden omgeleid en tram 12 rijdt tijdens de werkzaamheden niet. Tram 34 rijdt ook niet vanwege de zomerdienstregeling."
De diverse omleidingen zien er zo uit:
Tram 2 rijdt deze omleiding.
Tram 3 rijdt in Den Haag als bus met het nummer 33: zie dit kaartje.
Tram 4 rijdt deze omleiding.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast