Roland schreef:Het worden wel degelijk tweerichting wagens, voor lijn 11 is een kopeindpunt in de maak
hharry schreef:En hoe gaat de nieuwe serie-nummering? 3201-3240?
robert55 schreef:Op de nummers durf ik wel een gokje te wagen [op de leverancier niet]: 5001-5040
OVinDelft schreef:hharry schreef:En hoe gaat de nieuwe serie-nummering? 3201-3240?robert55 schreef:Op de nummers durf ik wel een gokje te wagen [op de leverancier niet]: 5001-5040
Ik had ergens gelezen (volgens mij ergens in dit topic) dat het misschien in de 4000 serie zou worden gezet, dan natuurlijk wel vanaf een nieuw honderdtal. Maar een nieuwe 5000 serie lijkt ook mij het meest voor de hand liggend.
trammelant schreef:En de prijs gaat naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr...........................
Adjo schreef:trammelant schreef:En de prijs gaat naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr...........................
Siemens Avenio!
Adjo schreef:Gefeliciteerd HTM
.....dit bericht is nog warm zeker............ik kan nog geen bevestiging vinden van de HTM zelf op het internet.
mibia schreef:Vraagje:
Waarom laat men in DH voordat men nieuwe trams besteld, niet betreffende modellen uit andere steden rijden ijn DH, om "te proeven".
Bij de RET was er een tram uit Grenoble.
Bij het GVB was er een tram uit o.a. Potsdam.
robert55 schreef: In amsterdam kwamen ze ook niet veel verder dan "kan door de Roetersstraat rijden".
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten